hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

354 márka adatalapú igazságának nyomában.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

A Sentione elkészítette rangsorát, melyből kiderül, melyek a kedvenc nassolnivalók a neten.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

Testvérlapunk, a Kreatív másodszor rendezte meg a DMBP-t. 75 döntős munka volt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-16

Ezen a területen rendületlenül az elit klubban marad a társaság

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-04-23

A Lidl büszkélkedhet elsőként 10 milliós Facebook közösséggel a kontinens élelmiszerkereskedelmi hálózatainak körében.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-10-07

Az étrend-kiegészítőknél sokszor nem csak a bizonyítékokon alapuló kutatások hiányoznak, hanem a biztonság is.

#8
Store Insider >> rovataink >> márkák
2013-02-05

A stemapunk társadalmi és kulturális hatása egyre erősebb: az elmúlt három évben csak a közösségi oldalakon tizenegyszeresére nőtt a stílusirányzathoz kapcsolódó diskurzus és tartalom.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-08-30

Nyáron a tavalyinál jóval több bútor, ősszel jóval több ruha fogy majd Amerikában – állítják az IBM Smart Commerce jelentései.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2011-08-24

A Carbon Group a Törley Cégcsoport új kommunikációs partnere 2011 nyarától.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.