hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 498
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

A Nyírzem cégcsoport 20, a Mecsek Füszért 70 éve alakult meg. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

2019-ben már öt fesztiválon állít fel ideiglenes üzletet a vállalat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Az áruházlánc az E.ON-nal közösen alakítja ki a rendszert.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Várhatóan május közepén fog nagyobb mennyiségben megjelenni a piacokon a gyümölcs.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

A soproniak kezdték az április tréfálkozást, aztán a borsodiak is léptek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-28

A termék előállítása folyamán a gyümölcs együtt erjed a sörrel.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Tavaly Magyarországon a bruttó átlagkereset 337 500 forint volt.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Telt házas Arénával ünnepelte a márciusi ifjakat a Red Bull Pilvaker.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A GVH áldását adta az összefonódásra.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Nagy István mezőgazdasági miniszter stratégiai fontosságúnak tartja a hazai feldolgozóipar fejlesztését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.