hirdetés
2020. január. 28., kedd - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 266
#1
Store Insider
2020-01-13

Dörnyei Krisztina Rita Csomagolásmenedzsment című könyve dizájn-, marketing- és gyártási szempontokkal.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-20

Rangos szakmai elismerést nyertek az ALDI vállalati felelősségvállalási projektjei.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-13

Hosszútávú és hatékony kommunikációja miatt Platina Effievel díjazták a sörmárkát.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-05

A Dunától keletre fekvő borvidékeken is neki kezdett a pusztításnak az FD fitoplazma.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-30

Az áruházlánc franchise hálózatához mára már 186 üzlet tartozik.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-18

Eredményes a HEINEKEN és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet hátrányos helyzetű családokat támogató programja.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-08

Újra otthoni sörfőzőknek hirdet versenyt a Soproni.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-20

Nemzetközi versenyen tarolnak a Soproni Óvatos Duhajok.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

130 százalékkal bővült az alkoholmentes radlerek forgalma. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-01

Az állam 100 millió forintot már el is különített a célra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.