hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 272
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A forgalmazható italmárkák körének korlátozását tiltó törvénymódosítási javaslat számos jogi kérdést felvet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Ezek a magyar televíziós hirdetések birizgálták leginkább a nézők érzelmeit a járvány alatt.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-06

Hamarosan az áruházlánc összes hipermarketjében lesz önkiszolgáló kassza.

#4
Store Insider
2020-04-29

1500 palack Sertőtlenítő fertőtlenítőszert adományozott a HEINEKEN az Ökumenikus Segélyszervezetnek.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-04

Édesanyjának főzi legfinomabb söreit a Második Soproni Sörverseny győztese.

#6
Store Insider
2020-02-28

A Soproni lead ügynöksége, az ACG tervezte a sörgyártó új kampányát, ami a magyarok szuperképességeit ünnepli.

#7
Store Insider
2020-01-13

Dörnyei Krisztina Rita Csomagolásmenedzsment című könyve dizájn-, marketing- és gyártási szempontokkal.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-20

Rangos szakmai elismerést nyertek az ALDI vállalati felelősségvállalási projektjei.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-13

Hosszútávú és hatékony kommunikációja miatt Platina Effievel díjazták a sörmárkát.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-05

A Dunától keletre fekvő borvidékeken is neki kezdett a pusztításnak az FD fitoplazma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.