hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

Stéberl András az általa kifejlesztett termékkel az egyik világkiállításon az aranydiplomát is kiérdemelte.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-06-03

Segített az önkormányzat.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-09-04

Egy 1935-ben már Arany Diplomát nyert recept kapott most Magyar Termék Nagydíjat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-03-06

Szeretünk enni. Nem véletlen, hogy a Corvinus Egyetem hungarikum kutatásában spontán említett 33 jelző és ismérv között közel kétharmad az élelmiszerrel, evéssel vagy annak alapanyagával kapcsolatos.

#5
Store Insider >> rovataink >> márkák
2011-08-11

Hála az orosz piacnak a Gyulai Húskombinát 10-15 százalékról 30 százalékra növeli exportját az idén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.