hirdetés
2020. július. 05., vasárnap - Emese, Sarolta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 698
#1
Store Insider
2020-06-30

A koronavírus miatt 10%-kal nőtt az európai kisker forgalma. A napi fogyasztási cikkek hazai piaca 18%-kal bővült.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-24

Az áruházlánc prémium sajátmárkás termékei között magyar finomságok is vannak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-16

A svájci cégóriás sem hagyja figyelmen kívül a folyamatosan változó fogyasztói és étkezési szokásokat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

A személyi változások a cég kettő magyarországi üzletágát érintik.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-03

A Lufthansa szerint 2023-ig tart a válság a légi közlekedésben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A próbaidőszak első fázisában népszerűnek bizonyultak a berendezések.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

Többek között az időjárás sem kímélte az ültetvényeket.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

Az adatok szerint a magyar eladók meglehetősen szívélyesen fogadják a vásárlókat.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-14

Folyamatosan egyeztetnek és megosztják egymással a járvány terjedése ellen bevezetett legjobb gyakorlatokat. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.