hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 116
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A szántóföldek 2018-as hozamát tekintve éppenséggel ez nem olyan nagy hír.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

A 2018-as évjáratú borok közül 48-at ismertek el aranyéremmel a zsűrit alkotó szakértők.

#3
Store Insider
2019-02-25

Fontos cél, hogy a fiatalok az élelmiszergazdaságban piacképes, vonzó életpályát találjanak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A vállalat vezérigazgatója szerint a piaci környezet 2019-ben kihívást jelent majd a cégnek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#6
Store Insider
2018-11-08

Ötezer családnak segített idén az Élelmiszerlavina program.

#7
Store Insider
2018-09-15

Modern gináziumi tankertet adott át  az agrárminiszter és a Syngenta Magyarország.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-08-16

Jók a terméskilátások az Európa-bajnok magyar csemegekukorica ágazatban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A szakemberek feladata összeségében az állam élelmiszerexportjának határozott felélénkítése lenne.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

Idén a megszokotthoz képest tíz nappal tart előrébb a folyamat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.