hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 115
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

A 2018-as évjáratú borok közül 48-at ismertek el aranyéremmel a zsűrit alkotó szakértők.

#2
Store Insider
2019-02-25

Fontos cél, hogy a fiatalok az élelmiszergazdaságban piacképes, vonzó életpályát találjanak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A vállalat vezérigazgatója szerint a piaci környezet 2019-ben kihívást jelent majd a cégnek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#5
Store Insider
2018-11-08

Ötezer családnak segített idén az Élelmiszerlavina program.

#6
Store Insider
2018-09-15

Modern gináziumi tankertet adott át  az agrárminiszter és a Syngenta Magyarország.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-08-16

Jók a terméskilátások az Európa-bajnok magyar csemegekukorica ágazatban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A szakemberek feladata összeségében az állam élelmiszerexportjának határozott felélénkítése lenne.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

Idén a megszokotthoz képest tíz nappal tart előrébb a folyamat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

Idén hetekkel korábban kezdődhet a szüret az ország legtöbb borvidékén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.