hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 125
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

A víz világnapján megnyitotta szentkirályi és kékkúti üzemét a gyermekek előtt a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Az ásványvízgyártó karitatív akcióra hívja a futás szerelmeseit az idei Telekom Vivicittá Városvédő Futáson.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

Rekordértékesítést könyvelhetett el 2018-ban a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

#4
Store Insider
2019-02-22

Átadták "Az év fogyasztóvédelmi referense" díjakat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-20

Idén negyedik alkalommal kerül megrendezésre a S.Pellegrino Young Chef verseny.

#6
Store Insider
2019-01-22

Az ásványvízmárka a téli Balatonról és a Balaton-felvidékről készített fotókat várja Instagramon.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

A termékkel a hazai fogyasztók októbertől találkozhatnak az éttermekben.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A főnyeremény sorsolás útján talált gazdára a cég „Egy csepp nyár” elnevezésű játékában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

Az ásványvízgyártó 1,5 millió forintot adományozott a célra egy általános iskolának.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.