hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 166
#1
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-07-26

Ez a tíz legnagyobb hirdető 2019 első hat hónapjában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-19

A Kolozsvári Magyar Diákszövetség érdemelte ki az elismerést.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-15

Egy palack Szentkirályi ásványvizet megörökítő fotókkal lehet pályázni a nyereményre.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-24

Vezérigazgatói kerekasztal az FMCG TOP konferencián.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-20

Ajándék laptoppal jutalmazta a Szentkirályi Általános Iskola kitűnő tanulóit Balogh Levente.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-17

Koppány Levente is bejutott a S.Pellegrino Young Chef regionális döntőjébe.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-07

A KMV és a PepsiCo egyesült vállalata felvásárolja a szerb Knjaz Miloš ásványvíz- és üdítőital-gyártót.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

Megszületett a Szentkirályi Magyarország.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

A víz világnapján megnyitotta szentkirályi és kékkúti üzemét a gyermekek előtt a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.