hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 177
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Kerékpárokkal könnyíti az irodai dolgozók visszatérését a Szentkirályi Magyarország elnöke.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-12

Ajándék laptopokkal támogatta Balogh Levente a Szentkirályi Általános Iskola eminens diákjait.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-03

Szénsavas változattal bővül a Theodora KÉKKÚTI természetes ásványvíz termékcsaládja.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Saját adománya mellett jótékonysági gyűjtést is indított az ásványvízmárka.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Új internetes értékesítési platform indult mezőgazdasági termelők számára.

#6
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2020-03-26

Most nincs megállás: a marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-27

Kisebb a környezeti terhelése a termelői piacoknak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-14

Idén harmadik alkalommal rajtol el az ásványvízmárka tehetségprogramja.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-15

A létesítményt fedő üvegfelületek szimbolikusan emlékeztetnek majd a víz különböző halmazállapotaira.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-14

A boltok polcain a Cheetos Mix-Ups temékcsalád Mega Fun és Streed Food ropogtatnivalói.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.