hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-23

Erdélyi vállalkozások is indulhatnak idén a díjért.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-02

Interjú Wilheim Gáborral, a Dreher marketingigazgatójával.

#3
Store Insider
2019-05-31

A te munkahelyed igazán szerethető? Mutasd meg, hogy felkerüljön a Szerethető Munkahelyek térképére!

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-06

Gazsi Zoltán vall az Eisberg cégpolitikájáról.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Jellegzetes magyar karaktereket vonultat fel kampányában a Soproni.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

Új pozíciójában Pártos Zsolt célja a vásárlói élmény maximalizálása és a kiszolgálás hatékonyságának javítása lesz.

#8
Store Insider
2017-05-29

Zöld pólós mozgalmat indít az Italos Karton Egyesülés.

#9
Store Insider
2013-05-29

Az újrapozícionált márka három reklámfilmjéből kettő itt debütál. 

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Auchan
2012-09-28

Közel 8000 főt foglalkoztat és mintegy 200 milliárd forintot fektetett be eddig az Auchan Magyarországon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.