hirdetés
2020. május. 30., szombat - Janka, Zsanett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 36
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

Készpénzmentes fizetés az online pénztárgépeknél: máris megszületett az első hazai megoldás. (X)

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Hogyan kapcsolódik a Pricer és az adományozás? 

#3
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-02-21

Ember–technológia kapcsolatok a kiskereskedelemben.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Hangvezérelt fizetés okoshűtővel? Így fogunk fizetni 2020-ban.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-06

A hazai élelmiszerkereskedelmi statisztikák jól mutatják, hogy itt az önkiszolgáló kasszák ideje.(x)

#6
Store Insider
2019-05-17

Webáruháza van? Listák alapján rakja össze megrendeléseit? Játszon el a Click&Collect gondolatával! (x)

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

#8
Store Insider
2019-02-22

Kiéleződött a verseny, innoválni, fejleszteni kell, mert a konkurencia már a jövőre gondol! (x)

#9
Store Insider
2018-12-21

Rendhagyó köszönet: az Élelmiszer szaklap online felületén üzen a kollégáknak a Szintzis Zrt. (x)

#10
Store Insider
2018-12-04

Mutatjuk és megoldjuk! (X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.