hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 31
#1
Store Insider
2019-05-17

Webáruháza van? Listák alapján rakja össze megrendeléseit? Játszon el a Click&Collect gondolatával! (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

#3
Store Insider
2019-02-22

Kiéleződött a verseny, innoválni, fejleszteni kell, mert a konkurencia már a jövőre gondol! (x)

#4
Store Insider
2018-12-21

Rendhagyó köszönet: az Élelmiszer szaklap online felületén üzen a kollégáknak a Szintzis Zrt. (x)

#5
Store Insider
2018-12-04

Mutatjuk és megoldjuk! (X)

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Az elmúlt évek legégetőbb üzleti problémája a munkaerőhiány, ami elérte a retail szektort is.(X)

#7
Store Insider
2018-09-07

Éles üzemben bizonyítanak az első önálló hazai informatikai cég önkiszolgáló kassza megoldásai a budaörsi Prímában.(x)

#8
Store Insider
2018-08-14

31 éves árbevétel csúcsot döntött a Szintézis ZRt. 1,7 milliárd forintos teljesítményével.(X)

#9
Store Insider
2018-06-20

Egy nappal a foci vb előtt hatalmas gólt lőtt a Szintézis a kereskedelmi IT piacán.(X)

#10
Store Insider
2017-12-21

 Az 1987-ben alapított Szintézis ZRt. sikerének néhány titkáról Szabó Dávid vezérigazgató beszélt.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.