hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1026
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Elsősorban a kivitel állt a tavalyi növekedés mögött.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

Készpénzmentes fizetés az online pénztárgépeknél: máris megszületett az első hazai megoldás. (X)

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-12

Szolidaritási programja keretében 25 000 szépségápolási terméket oszt szét a vállalat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-29

Világszerte sokan nehezen viselik el a bezártságot.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-25

Ki hogyan teszi biztonságosabbá a vásárlást a vírussal szemben? - A Store Insider képes összefoglalója.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-10

Eipl Vilmos az elmúlt öt évben a Dentsu Aegis Network innovatív ügynöksége, a Vizeum ügyvezetője volt.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-10

A cég igazgatótanácsa hozzájárult a Thaiföldön és Malajziában működő üzletágának értékesítéséhez.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-09

Brigitte Strellert nevezték ki a cég magyar, cseh és szlovák leányvállalatainak élére.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-12

Kétmilliárd forintból korszerűsítette eszközparkját a vállalat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Megalakult a Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata - az élelmiszeripar is képviselteti magát. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.