hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 999
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

Közzétette az Eurostat az uniós fogyasztói árak változásának alakulásáról szóló végleges adatait. 

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-15

Újgenerációs bevásárlóközpontok trendjei a közép-kelet-európai régióban.

#3
Store Insider
2019-10-09

Tavaly a vállalatközi kereskedelemben a tranzakciók 59,1 százaléka, idén 77,8 százaléka történt hitelre. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-08

Minden érzékszerv egy újabb értékesítési csatorna.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-24

Az áruházlánc 2 év alatt 47 %-kal csökkentette a közép-európai működésében keletkező élelmiszer-hulladékot.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

7,7 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2019 második negyedévében.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

Nő Magyarország logisztikai versenyképessége a csatlakozással.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-14

A hatóságok most azt vizsgálják, mely üzletekbe juthatott a termékből.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-05

Európában fogja bevezetni a környezetbarát kellékeket a vállalat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-01

A találmány a hasonló termékekével egyező teherbírással rendelkezik, viszont környezetbarátabb náluk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.