hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-20

A NAK a konzerviparban használt számos technológiát mutatott be mélyrehatóbban a résztvevőknek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-19

A sütőiparban a hűtési technológiák alkalmazása lehet a gyógyír a munkaerőhiányra.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-29

A kelesztéskésleltetés és -megszakítás technikáinak bemutatásával folytatja ismeretterjesztő programját a NAK.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-25

A tavasszal nagy sikert aratott programot ősz végén megismétli a kamara.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-22

… szóló ismeretterjesztő szakmai programot tartott a NAK.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

Új témakörrel bővíti ismeretterjesztő programsorozatát a NAK.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-14

Aktuális trendhez igazodó témakörrel bővül a „TANULJUNK EGYÜTT!” Programsorozat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

A „Tanuljunk együtt!” programsorozat keretében rendezett gyakorlati napot a résztvevők tanulságosnak találták.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Immár a hurka- és májasgyártással is meg lehet ismerkedni a „TANULJUNK EGYÜTT!” program keretében.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

Új témakörrel bővülnek a kamara tejipari programjai.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.