hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

Új témakörrel bővülnek a kamara tejipari programjai.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-05

Feltartóztathatatlanul folytatódik a NAK „Tanuljunk együtt!” ismeretterjesztő programsorozata.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-27

A sütőipar szereplőinek szánt szakmai rendezvénnyel folytatódott a NAK „Tanuljunk Együtt!” programsorozata.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

A kamara gyakorlati programjának résztvevői akár a saját termékeiket is „véleményeztethették".

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Népszerű programsorozatában ezúttal a közvetett tésztakészítési technológia titkaira derít fényt a NAK.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Ezúttal a zöldség- és gyümölcsfeldolgozás témájában szervezett gyakorlati napokat a kamara.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Mosonmagyaróváron folytatta élelmiszeripari ismeretterjesztő sorozatát a NAK.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

A szárazáruk és a pácolt húskészítmények gyártása is bekerült a NAK oktatási célú programjának repertoárjába.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A kamara szakmai napján 15 érdeklődő ismerkedhetett meg közelebbről a tevékenységgel.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Tanuljunk együtt a kamarával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.