hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

Új témakörrel bővíti ismeretterjesztő programsorozatát a NAK.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-14

Aktuális trendhez igazodó témakörrel bővül a „TANULJUNK EGYÜTT!” Programsorozat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

A „Tanuljunk együtt!” programsorozat keretében rendezett gyakorlati napot a résztvevők tanulságosnak találták.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Immár a hurka- és májasgyártással is meg lehet ismerkedni a „TANULJUNK EGYÜTT!” program keretében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

Új témakörrel bővülnek a kamara tejipari programjai.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-05

Feltartóztathatatlanul folytatódik a NAK „Tanuljunk együtt!” ismeretterjesztő programsorozata.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-27

A sütőipar szereplőinek szánt szakmai rendezvénnyel folytatódott a NAK „Tanuljunk Együtt!” programsorozata.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

A kamara gyakorlati programjának résztvevői akár a saját termékeiket is „véleményeztethették".

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Népszerű programsorozatában ezúttal a közvetett tésztakészítési technológia titkaira derít fényt a NAK.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Ezúttal a zöldség- és gyümölcsfeldolgozás témájában szervezett gyakorlati napokat a kamara.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.