hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

A kamara gyakorlati programjának résztvevői akár a saját termékeiket is „véleményeztethették".

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Népszerű programsorozatában ezúttal a közvetett tésztakészítési technológia titkaira derít fényt a NAK.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Ezúttal a zöldség- és gyümölcsfeldolgozás témájában szervezett gyakorlati napokat a kamara.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Mosonmagyaróváron folytatta élelmiszeripari ismeretterjesztő sorozatát a NAK.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

A szárazáruk és a pácolt húskészítmények gyártása is bekerült a NAK oktatási célú programjának repertoárjába.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A kamara szakmai napján 15 érdeklődő ismerkedhetett meg közelebbről a tevékenységgel.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Tanuljunk együtt a kamarával.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Idén igényekre szabott tematika szerint folyik majd az ismeretterjesztés.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Hamarosan kezdetét veszi a NAK menetrendszerinti „tanuljunk együtt!” programsorozata.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

2019-ben is folytatódik a NAK nagy sikerű programsorozata.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.