hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Idén igényekre szabott tematika szerint folyik majd az ismeretterjesztés.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Hamarosan kezdetét veszi a NAK menetrendszerinti „tanuljunk együtt!” programsorozata.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

2019-ben is folytatódik a NAK nagy sikerű programsorozata.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Az oltós alvasztású tejtermékek előállításának bemutatásával folytatódott a „Tanuljunk együtt!” program.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Szeszfőzéssel folytatódik a NAK pedagógiai célzatú programsorozata.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Az információáramlást és a tudásátadást szolgálja.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A NAK jóvoltából most az oltós alvasztású tejtermékek gyártásába nyerhettek betekintést az érdeklődők.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Rendkívül nagy az érdeklődés a kamara ismeretterjesztő szakmai programsorozata iránt.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Folytatódik a NAK Élelmiszeripari Igazgatóságának „Tanuljunk együtt!” programsorozata.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A résztvevők ezúttal a savas alvasztású termékek gyártásába nyerhettek mélyebb betekintést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.