hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 115
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Nagy mértékben nőtt a kínai munkásoknak kiadott munkavállalási engedélyek száma.

#2
Store Insider
2019-01-08

A gulyásleves a kanyarban sincs - állapítja meg a falatozz.hu ételrendelő portál újévi leves körképe.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

Az ázsiai ország a madárinfluenza magyarországi megjelenésének esetén a regionalizáció elvét alkalmazná.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A NAV és a Nébih  együtt próbálta felmérni a személyi forgalommal járó növényegészségügyi kockázatokat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

Magyarországon több mint 128 millió darab baromfit vágtak le az első félévben.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Kétharmaddal múlta felül az eredményeit a retail vállalat a tavalyi első félévhez képest.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

A kis márkákkal és a személyre szabottsággal is foglalkozott a szingapúri FMCG konferencia.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

Minden körülmény adott, hogy szupergabonává minősítsék.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

A Tetra Pak két év alatt 50%-ra emelte megújuló villamos energia felhasználását.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A kivitel az első négy hónapban ötödével bővült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.