hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Újra elutasította a brit parlament a Brexit-megállapodást.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Számukra rendkívül fontos lenne, hogy Nagy Britannia ne megállapodás nélkül lépjen ki az Európai Unióból.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Tőkebefektetéseket és cégcsoporton belüli átszervezéseket is érint a Brexit.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Az Egyesült Királyság lakossága évente 5,8 milliárd darabot használ el belőlük.    

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

A nagy kérdés az, a magyar exportőrökre hogyan hat a washingtoni és a londoni új irány.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2016-11-10

Fontos, hogy nyitott és szabad maradjon a kereskedelem.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.