hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 148
#1
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-04-08

Az ALDI-nál nem csupán a tej magyar, hanem valamennyi kiszerelésű trappista sajt is hazai tejből készül. (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-27

Jakab István szerint nem a magyar tej hiánya az ok a Penny Market akciójánál.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2019-03-26

A NAK és a Magosz által szervezett esemény oka az üzletlánc által 135 forintos áron kínált szlovák tej volt.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-22

A Penny Market szlovák tej akciója heves reakciókat váltott ki.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

A Tej Terméktanács szerint ma már több a magyar, mint a külföldi tej a boltokba.

#9
Store Insider
2019-01-10

UHT és ESL tej: ösztönzi a fogyasztást, segíti a gazdaság fehérítését.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A piaci folyamatok teszik szükségszerűvé az árváltozást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.