hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 623
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

Magyar példákon keresztül mutatják be a világ sörtípusait.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

Egy év alatt közel 20 százalékkal bővül a szegmens.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

Egy alsós gyerek tanévkezdéssel kapcsolatos kiadásai 2018-ban 48 ezer forintot tettek ki.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-12

Donald Trump kormánya tekintélyes vámmal sújthatja őket.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-08

Szabadkereskedelmi megállapodás körvonalazódik az USA és az Egyesült Királyság között.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-05

Többek között az amerikai farmerek sokat profitálhatnak a Washingtonban aláírt egyezményből.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-02

Az USA-ban a világ egyik legnépszerűbb ízesítő pasztájának szerelmesei számára néhány napra eljön a Kánaán.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-30

Bővült a globális sörpiac, hazánk is számottevő sörexportőr.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-30

A cég az illetékes hatóságnál már le is adta kérelmét a szolgáltatás engedélyeztetésére.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-25

Anna G. Metaxas előadására bártulajdonosok, bartenderek, gasztrobloggerek és újságírók jöttek el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.