hirdetés
2020. május. 26., kedd - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 664
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-26

A Dachser további légi charter járatokat indít májusban.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

Dobozos kiszerelésű vodkás üdítőkkel és -koktélokkal frissül a márka kínálata.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Az online értékesítési felület használata ingyenes.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-18

Szorgalmazzák a kínai beszállítók kizárását az amerikai vállalatok ellátási láncából.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

Új akciójával egyszerre két probléma megoldásában is segítséget nyújthat a tengerentúli agrárminisztérium.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

A szervezet szerint világszerte mérséklődik a gabonafelhasználás

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

Az állati fehérjék helyettesítésére szolgáló, vegán termékek piaca csak bővül, és bővül.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

Elindult az élet Kína legnagyobb kikötőiben - átfogó kereskedelmi elemzés.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

A koronavírus például a tengerentúli szupermarketek működését is felforgatja.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

Az USA által kivetett behozatali vámok sok európai borexportőrt rendkívül nehéz helyzetbe hoztak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.