hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 649
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-26

Egy tanulmány szerint a kategória piacának értéke 2027-re akár a tízmilliárd dollárt is elérheti.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-17

Ha az ízük rossz is lesz, az egészségügyi hatásuk kedvezőnek ígérkezik.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-14

2019-ben a vállalat három hazai gyára túlszárnyalta előző évi teljesítményét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-06

Kína felére csökkenti az egyes amerikai termékekre kirótt pótvámokat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-04

Itthon a kezdő menedzserek a minimálbér hétszeresének megfelelő juttatást kapnak az ALDI-nál.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-27

A tengerentúlon már idén tökéletesen átválthat megújuló energiára a vállalat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-23

Az amerikaifutball-bajnokság döntőjére időzítette legújabb nagy dobását az egyik legismertebb édességmárka.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-22

A cél, hogy amikor van magyar áru a piacon, akkor azt forgalmazzák a kereskedők.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-20

Tovább rontotta a világgazdaság idei és jövő évi növekedésére vonatkozó előrejelzését az IMF.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

Újraindíthatók a kacsolatok, bár az USA lényegesen jobb tárgyalási pozícióból indul. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.