hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 158
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

Idén a társaság igazgatósága dönt a napirenden szereplő kérdésekben.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

A 2019-2020-as üzleti évben az árbevétel gyakorlatilag változatlan maradt.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-04

A társaság továbbra is teljesíthetőnek tartja a 2019-20-as üzleti célkitűzéseket.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

A tehetségek bátorítása és a környezet iránti felelősségvállalás is megjelenik a Zwack tevékenységében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

A zenész és a Zwack együtt idézi fel mindannyiunk közös élményeit.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-07

Az International Wine and Spirit Competition versenyen szerzett aranyérmet az ital.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-26

A Zwack Unicum Nyilvánosan Működő Részvénytársaság 2019. június 26-án tartotta Éves Közgyűlését.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

A cég igazgatósága részvényenként 1300 forintos osztalék kifizetését javasolja a társaság közgyűlésének.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

Az ügynökség feladata a Kalumba tavaszi kampányának levezénylése lesz.

#10
Store Insider
2019-04-30

Három Zwack-generáció inspirálta az UNICUM és az UNICUM Szilva új designját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.