hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 423
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-08

A vállalat egyre intenzívebben küzd a műanyaghulladék felszámolásáért.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-07

Az Unilever, a Tesco és a Nestlé vezet a világban a húspótló termékek forgalmazásában.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-02

A gondoskodó férfiak állnak a Dove új kampányának középpontjában.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-27

Egy tanulmány elismeri a cégek erőfeszítéseit, hogy fenntarthatóan működjenek, de némi hiányérzete is van.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-20

Az Unilever immár a világon mindenütt megújuló forrásból származó villamos energiát használ.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

Íme, 50 élelmiszer, amelyek fogyasztása az emberi szervezet és a bolygónk számára egyaránt kedvező.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-06

A Kiosk nyerte a márka új, átfogó, purpose-alapú kommunikációs platformjára kiírt pályázatot. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-30

A cég tisztítószer-koncentrátum forgalmazásával teszi környezetbarátabbá a működését.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-08

Az Unilever még közelebb került a 2025-re kitűzött környezetvédelmi céljainak megvalósításához.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-01

A Ragyogjon Magyarország! kampány keretében egy közösségi ház, játszóterek és egy iskola is megszépül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.