hirdetés
2020. január. 18., szombat - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 428
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-16

Lezárult a Natura &Co és az Avon akvizíciója.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-09

Ellophatatlan betegadatok, hamisíthatatlan áruk, biztonságos fizetés.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-14

Hamarosan megnyílik Budapest új online szupermarkete, a Kifli.hu.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

A rendezvény témája a szektorra jellemző trendek és jövőbeli megoldások kérdésköre volt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-28

A cég vállalásai évente 20 500 tonnával mérséklik a kőolajból újonnan előállított plasztik felhasználását.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-08

A vállalat egyre intenzívebben küzd a műanyaghulladék felszámolásáért.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-07

Az Unilever, a Tesco és a Nestlé vezet a világban a húspótló termékek forgalmazásában.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-02

A gondoskodó férfiak állnak a Dove új kampányának középpontjában.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-27

Egy tanulmány elismeri a cégek erőfeszítéseit, hogy fenntarthatóan működjenek, de némi hiányérzete is van.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-20

Az Unilever immár a világon mindenütt megújuló forrásból származó villamos energiát használ.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.