A közelgő húsvét miatt üveges tormákat vizsgált a Nébih. Bár a szakemberek élelmiszerbiztonsági szempontból mindent rendben találtak, nem minden téren mutatkozott ilyen rózsásnak a helyzet.
A Procter&Gamble 2021-re 21 olyan egyszerű cselekedetet fogalmaz meg, amelyek betartásával könnyedén csökkenthetjük ökológiai lábnyomunkat, ellensúlyozhatjuk az egyre növekvő klímaválságot és megóvhatjuk a Földet.
Általános érvényű szabályok még nincsenek, de néhány érdekes együttállás már akad. A svéd Jönköping Egyetem kutatásai például szerint bizonyos demográfiai jellemzők együtt mozognak a környezetvédelem iránti elkötelezettséggel.
Az átalakított, modernebb csomagolás, egyértelmű színkódok, valamint új olajkereső megoldások segítenek abban, hogy az újdonság vevőbarát termék legyen.
A University College London munkatársai kiszámolták és összehasonlították a Brazíliából és Vietnamból származó, hagyományos és fenntartható módon termelt arabica kávé szénlábnyomát.
Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.
Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.
Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!
Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmilliárd forint értékű új kiírásokból.
Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!
Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés.
Végső nevezési határidő: 2021. április 16.
Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!