hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 826
#1
Store Insider >> pályázat
2020-05-29

Új, jelentős értékű pályázati csomagot hirdet az agrártárca.

#2
Store Insider >> pályázat
2020-04-30

Újabb pályázati forrással támogatja az Agrárminisztérium a hazai gazdák termelői csoportjait.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-29

Szükség van a már meglévő mezőgazdasági kockázatkezelési eszköztár bővítésére.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A lépések a koronavírus okozta válság által leginkább sújtott mezőgazdasági és élelmiszerpiacokat érintik.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

A turizmus és a vendéglátás szünetelését leginkább megszenvedő agrárvállalkozásokat érintik az intézkedések.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-09

Az állam az érintett gazdáktól egyes esetekben akár a beruházási költség felét is átvállalhatja.

#7
Store Insider >> pályázat
2020-04-01

A hazai sertés- és baromfiágazatot megsegítő pályázatot hirdetett az Agrárminisztérium.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

A járvány miatt szokatlan módon egyeztettek az EU agrárminiszterei a járvány negatív hatásainak kezeléséről.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-26

Az agrártámogatások kifizetésével segíti az Agrárminisztérium a gazdálkodókat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-20

Mentességet élvez a méhészeti termékek értékesítése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.