hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Az ásványvízgyártó karitatív akcióra hívja a futás szerelmeseit az idei Telekom Vivicittá Városvédő Futáson.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

Az ásványvízgyártó 1,5 millió forintot adományozott a célra egy általános iskolának.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

A Szentkirályi játékra invitálja a Telekom Vivicittá Városvédő Futás résztvevőit.

#4
Store Insider
2017-04-04

A Szentkirályi 1100 literes szelektív hulladékgyűjtő szigetet alakít ki a városvédő futás alatt.

#5
Store Insider
2017-03-28

Az ásványvízgyártó egyebek mellett a több tízezer résztvevő hidratációjáról is gondoskodik.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-27

10 ezer élelmiszercsomag elérése a cél.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-02-15

Idén is megszervezi jótékonysági sporteseményét a karitatív szervezet.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-10-10

Körülbelül 4000 magyar és 3000 külföldi futó nevezett a fővárosi erőpróbára.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-07-21

Az ízesített italok célcsoportja az aktív életet élők.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-03-05

Nehéz helyzetben lévő fiatalok munkahelyhez jutását támogatja az Adecco.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.