hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 211
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Pillanatnyilag a cég 59 amerikai éttermében lehet hozzáférni a szendvicshez.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Görbicz Anita és Vincze Ottó is jó példával szolgál.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Az étrend és az egészség közti kapcsolat volt a központi témája a debreceni rendezvénynek.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

Az ellenkezőjét csinálja az Amazon annak, amit eddig tett. Az interneten született Amazon egyre inkább hagyományos boltokban gondolkodik.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-07

A Lidl és az MDOSZ közös kutatást indít, amely célja a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítése.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

A Burger King és a Coca-Cola is a képzőművésszel erősített hirdetéseiben a Super Bowl alatt.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Napjaink élelmiszer-kereskedelme négy kulcsfontosságú lépést követel meg.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

A szakemberek 2015-ben kezdtek el foglalkozni a bevezetésének gondolatával.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Az egyik határozat értelmében külön világnapja lesz a hüvelyes növényeknek.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.