hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-15

Szűkültek a lehetőségek a járvány hatására.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Házhozszállítás a sarki kisboltból is – így változtatta meg a koronavírus a vásárlási szokásainkat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-25

A Wolt 10 millió forintot oszt szét a nehéz helyzetbe került vendéglátóhelyek megsegítésére.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-12

A koronavírus-járvány ideje alatt  legbiztonságosabb élelembeszerzési formát kínálja a Wolt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-29

Javult a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara megítélése a vállalkozások körében.

#6
Store Insider
2019-02-25

Magyar vagy olasz, gyors, friss és finom – ilyen legyen a házhoz szállított étel a budapestiek szerint.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-09-12

Baj, ha fogyasztunk tejtermékeket is?

#8
Store Insider >> rovataink >> márkák
2014-08-08

A negyedik cég bevétele csaknem hatoda a harmadikénak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-05-26

A 14 vállalat 2012-ben 280 milliárdot kaszált.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-01-02

Minden korábbinál több törvény és kormányrendelet született 2013-ban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.