hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 61
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

Íme, 50 élelmiszer, amelyek fogyasztása az emberi szervezet és a bolygónk számára egyaránt kedvező.

#2
Store Insider
2019-06-13

Ismét mintát vett a Dunából egy független laboratórium, ezúttal Esztergomnál.

#3
Store Insider
2019-04-02

Az ALDI az egyik legfontosabb természeti kincsre, az édesvíz fontosságára hívja fel a figyelmet.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-22

Az appot a WWF egy technológiai befektető vállalattal közösen alkotta meg.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A SHARE sörmárka alapítói a beérkező profit 100 százalékát az utolsó fillérig jótékony célra fordítják.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

A WWF és a sörfőzők is aggódnak a vízminőségért.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-26

Helyi kezdeményezésként a kereskedőket is a műanyag csomagolások elhagyására buzdítják. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A hírhedt plasztik gyűrűk helyett jóval diszkrétebb és környezetbarátabb megoldáshoz folyamodik inkább.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-08

A túlfogyasztás napja évről évre egyre korábbi időpontra esik.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-13

A Kazimir Bisztróban minden győztes pályázatot megismerhettünk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.