hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 637
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-24

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a fenntartható agráriumért szervezett ösztöndíjpályázatát a pénzintézet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Az „okos bevásárlóközpont” nemsokára szerkezetkész állapotba kerül.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Konferencia a 49 fölöttieknek szóló kommunikáció rejtelmeiről.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Nemes ügy érdekében indít közös akciót a Tesco, a Mars és az Élelmiszerbank.

#6
Store Insider
2019-05-10

Interjú Németh Ottóval, a Henkel Beauty Care üzletág-igazgatójával.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

A rangos megmérettetésen Palágyi Eszter, Michelin-csillagos mesterszakács is tagja a döntőbizottságnak.

#8
Store Insider
2019-04-30

Három Zwack-generáció inspirálta az UNICUM és az UNICUM Szilva új designját.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Idén a generációváltás volt a rendezvény központi témája.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

A hazai cégvezetők hagyományosabb irányt képviselve költséghatékonyságra és piaci lefedettségre koncentrálnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.