hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 123
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-21

Élelmiszeripari termékekkel kereskedett illegális módon a bűnbanda.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-05

Cukorral és étolajjal kereskedő szervezett bűnözői csoportot számoltak fel a napokban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A kockázatosnak nem minősülő termékek esetében teljes egészében megszűnhet a jelentési kötelezettség.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-08

Továbbfejlesztik az uniós adórendszert az elektronikus kereskedelmi csalások ellen.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-29

Az EB szerint a magyar rendszer nincs összhangban az irányadó európai hozzáadottértékadó szabályozással.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

Az áfacsalások csökkentése a cél.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Összesen több ezer tonna, Romániából importált gabonát adtak el a forgalmi adó megfizetése nélkül.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Egy tizenegy emberből álló borral kereskedő és fuvarozással foglalkozó bűnszervezeten ütött rajta a hivatal.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Varga Mihály: az uniós áfareform során biztosítani kell az egyenlő elbánást a tagállamok között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.