hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 79
#1
Store Insider
2019-03-01

Érdemes a megszokottnál nagyobb figyelmet fordítani a kamatlevonás-korlátozási szabályokra.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-12-05

Európa egyik legversenyképesebb befektetési lokációja maradhat Magyarország a jövőben is.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-18

Élelmiszerbiztonsági kompetencia központ a Debredeni Egyetemen.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Az adószakemberek az egyablakos rendszert támogatják.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-01

A külföldi cégek adóelkerülése miatt tervez szigorítást a német kormány.

#6
Store Insider
2018-07-20

Európai Friss Kalandok névvel hároméves edukációs kampány indult a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséért. Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a NAK elnökével.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

A gyorsan változó adózási környezet kihívást jelent a nagyvállalatok számára.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Minderre az online számlázás jövő nyári bevezetése teremti majd meg a lehetőséget.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A tavalyi és a hamarosan végződő 2017-es üzleti évükről december 31-ig mindenképpen nyilatkozniuk kell.

#10
Store Insider
2017-04-04

Jelentéstételi kötelezettséget ír elő a csoportszinten 750 millió eurót meghaladó árbevételű cégekre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.