hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 577
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

A Her-Csi-Hús Kft. üzeme a vidékfejlesztési program több mint 300 millió forintos támogatásával épült fel.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-22

Hiába alakították át a láncot, a lengyel Tesco februárra kivonulhat.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-11-20

A hazai pénzügyi vezetők több mint háromnegyede árbevétel-növekedésre számít 2020-ban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-13

Rendet tenne a nemzetközi internetes kereskedelmet szabályozó adózási rendszerben az OECD.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-05

A hatóság november elejéig több mint 3300 esetben ellenőrizte az ágazat szereplőit.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-29

Megemelik és vélhetően az édesítőszeres termékekre is kiterjeszti a kormányzat az adónemet.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-10-08

Folytatódik a NAK és az AGRYA 2018-ban elindított, fiatal gazdálkodókat célzó együttműködése.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-23

17 ezer vállalkozás életét változtatja meg a döntés.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

A cég 1,3 milliárd forintból fogja megvalósítani a beruházást.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

Egy alsós gyerek tanévkezdéssel kapcsolatos kiadásai 2018-ban 48 ezer forintot tettek ki.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.