hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 593
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

Az ünnepségen Varga Mihály az adózással kapcsolatos közelmúltbeli változásokat ecsetelte.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Ezen túl a többi közép-európai részlegére több figyelmet kíván fordítani a vállalat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

A nyári munkát vállaló tanulók a közteherviselés szempontjából felnőttnek számítanak.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-02

Az érettségi utáni napokban indul meg a tömeges jelentkezés a nyári munkákra.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

Számos piaci szereplőnél lehet indokolt az állami segítségnyújtás.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

Az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásának idei határideje valójában a nyár második napja.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

A koronavírus-járvány március második felétől komoly hatással volt a csoport működésére.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-05

A biológiai alapú sörfőzési technológiák fejlesztését szeretné megoldani a Pécsi Sörfőzde Zrt.

#9
Store Insider
2020-03-13

Mielőbb nyitniuk kell az alternatív foglalkoztatási formák felé a magyar vállalatoknak.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-11

Tavaly elérte a bruttó 625 milliárd forintos forgalmat a hazai online kiskereskedelmi piac.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.