hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 295
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

A Lidl célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlag 20 százalékkal csökkense.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Étrendi felvilágosítás a kóros elhízás elkerüléséhez.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Az olasz gyártású termékből csaknem 50 országba került világszerte.

#5
Store Insider
2019-01-18

Az új trendek a sokféleséghez, a tudatossághoz és a technológiai fejlődéshez kapcsolódnak.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A foszfortartalmú adalékanyagok növekvő mennyiségben történő használata károsíthatja az egészséget.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Az élelmiszerekkel kapcsolatos mély meggyőződésekről készíttetett felmérést az OTP Agrár.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Az anyag ellátási láncának átrendezése sok mélyszegénység sújtotta országot komoly jövedelemhez juttathatna.

#9
Store Insider
2018-12-17

A Tetra Pak 3 tippel segít csökkenteni a csomagolás mennyiségét a környezettudatos karácsony jegyében.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Újabb, immáron 14. üzletét nyitotta meg a Manna ABC.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.