hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Megfelelő stratégia nélkül nem működik a deperszonalizáció.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

Csak el kell távolítani, és meg kell őrizni az észrevételeket tartalmazó oldalakat.

#3
Store Insider
2019-02-28

A GDPR után az elektronikus hírközlési adatvédelmi rendelettel erősítene az Európai Unió.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Folytatódik a digitális világ akadálymentesítése.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

Nyolc hónapja, tavaly május 25-e óta hatályos az uniós adatvédelmi rendelet.

#6
Store Insider
2018-10-02

Mintegy 200 ezer vásárlók könyvét kell kidobni a jövőben az adatvédelmi okok miatt.

#7
Store Insider
2018-07-03

Júliustól dr. Kozma Zoltán vezeti a Deloitte Legal Ügyvédi Iroda munkajog és compliance csoportját.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-25

Mától él az EU általános adatvédelmi rendelete - nálunk enyhébb szigort tervez a hatóság.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

A hatóság nem fogja büntetni a kis cégeket az adatvédelmi hiányosságok miatt.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-17

EY: a hazai cégek közel fele még nem áll készen az új uniós adatvédelmi rendelet alkalmazására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.