hirdetés
2020. január. 19., vasárnap - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-07

Ki tudja-e használni a DNS-adatbázisokat a kereskedelem?

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-14

Bemutatjuk a 10 nevesített fogyasztói kategória jellemzőit.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Megfelelő stratégia nélkül nem működik a deperszonalizáció.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

Csak el kell távolítani, és meg kell őrizni az észrevételeket tartalmazó oldalakat.

#5
Store Insider
2019-02-28

A GDPR után az elektronikus hírközlési adatvédelmi rendelettel erősítene az Európai Unió.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Folytatódik a digitális világ akadálymentesítése.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

Nyolc hónapja, tavaly május 25-e óta hatályos az uniós adatvédelmi rendelet.

#8
Store Insider
2018-10-02

Mintegy 200 ezer vásárlók könyvét kell kidobni a jövőben az adatvédelmi okok miatt.

#9
Store Insider
2018-07-03

Júliustól dr. Kozma Zoltán vezeti a Deloitte Legal Ügyvédi Iroda munkajog és compliance csoportját.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-25

Mától él az EU általános adatvédelmi rendelete - nálunk enyhébb szigort tervez a hatóság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.