hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 909
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-25

A FAO üdvözli a Bill és Melinda Gates Alapítvány támogatását.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Összesen 3,8 milliárd forintot fektet a kiskereskedelmi dolgozók bérfejlesztésére a Tesco.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

A Kutyaszemmel program 2019-ben 40 állatvédő szervezet 4600 kutyáján segített.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

Jeff Bezos tízmilliárd dolláros támogatással igyekszik egyes klímavédelmi célok beteljesítését elősegíteni.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-17

Elindult a JótÉtel, a kommunikációs és vállalati szektor jótékony célú kezdeményezése.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-06

Rendhagyó társadalmi célú kampányt indított az Auchan a hűségprogramjában résztvevő vásárlóinak.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-06

Tesco: közel 25 ezer tonnányi mentett élelmiszerrel a pazarlás ellen.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-05

Elkészült a Magyar Máltai Szeretetszolgálat logisztikai központja Kecskeméten.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-31

Klímavacsora, adománytaxi, jóga és stresszkezelés a Good Impact Fenntarthatósági Vásáron.

#10
Store Insider
2020-01-28

Klímavacsora - adománytaxi - jóga - hogyan küzd a non profit és a for profit szektor együtt a fenntarthatóságért?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.