hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 854
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

A jótékonysági szervezetnek köszönhetően nem fog kárba veszni a kiállításról megmaradt élelmiszer.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

A cég többek között hűtőszekrény-adományozással igyekszik javítani a rászorulók életkörülményein.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

A helyi önkormányzat azt szeretné, ha minél több piaci szereplő csatlakozna a karitatív kezdeményezéshez.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-05

Az ajándékok az ország számos pontjára eljutnak.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-05

A Tesco elindította a kiskereskedelmi szektor legjelentősebb önkéntes programját.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-03

A népszerűbb gasztrobloggerénél is kitűnőre vizsgáztak a génbankból kiszabadított ritka paradicsomok.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A rágómárka már negyedszer kér minket is, hogy a hátrányos helyzetű gyerekeket segítsük magabiztosabbá tenni.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A Nébih négy munkacsoportja állította össze őket.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-14

Jelentősen megváltoztak a tanszerekkel kapcsolatos vásárlási szokások.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.