hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 124
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-25

283 tonna tartós élelmiszer segíti a nélkülözőket.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-20

A francia üzletlánc is részt vesz a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karitatív karácsonyi akciójában.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

Országosan több mint 200 áruházban szervez karácsonyi adománygyűjtést a karitatív szervezet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-12

A cég 10. éve vesz részt az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. nevű karitatív kezdeményezésében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

A szervezők idén 15. alkalommal gyűjtenek adományokat a rászorulók részére.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A rágómárka már negyedszer kér minket is, hogy a hátrányos helyzetű gyerekeket segítsük magabiztosabbá tenni.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-06

A Nagycsaládosok Országos Egyesületével (NOE) közösen ismét tanszergyűjtő akciót indít az Auchan.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-18

Több fontos kereskedelmi, reklám- és marketingszakmai elismerésben részesült a SPAR Magyarország.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-12

A hulladékderbi a pillepalackhajók megépítésével indul pénteken, vasárnap reggel pedig elindul a mezőny.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.