hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 135
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

Az Aldi idén is támogatja a Bátor Tábort, amelyet most digitálisan rendeznek meg.  

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Fény Utcai Piac felmérést készített a hazai étkezési szokásokról.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

A vészhelyzet alatt felértékelődött az élelmiszerek tartóssága, csomagolt jellege.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Saját adománya mellett jótékonysági gyűjtést is indított az ásványvízmárka.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

A cég a főzet teljes profitját a vírus ellen harcoló orvosoknak ajánlja fel.

#6
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2020-03-26

Most nincs megállás: a marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

A Kutyaszemmel program 2019-ben 40 állatvédő szervezet 4600 kutyáján segített.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-06

Interjú Szitai Ádámmal, a Partner in Pet Food értékesítési igazgatójával.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-19

Több mint 327 tonna élelmiszert adományoztak a SPAR vásárlói nehéz sorsú embereknek.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-18

Mezőtúri gyerekeket ajándékoztak meg Syngenta munkatársai.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.