hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 125
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-06

Életmentő eszközök beszerzése, interaktív kiállítás és szenzoros fejlesztőkert is megvalósulhat a támogatással.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

2018-ban már több mint 100 ezer rászorulót támogatott napi élelmiszer-adománnyal a vállalat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Az anyag ellátási láncának átrendezése sok mélyszegénység sújtotta országot komoly jövedelemhez juttathatna.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Idén is megtartja közös élelmiszergyűjtő akcióját a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A gyümölcsöket gyermekotthonok, kórházak és hátrányos helyzetű családok részére osztják ki.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-23

A Black Friday ellenzői kampányszerűen megvalósítják a saját alternatív péntekjüket.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#8
Store Insider
2018-11-08

Hajdú-Bihar megyében jött létre az első helyi Élelmiszerbank Magyarországon.

#9
Store Insider
2018-11-08

Ötezer családnak segített idén az Élelmiszerlavina program.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.