hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az online élelmiszer-kereskedelem az egyik legdinamikusabb terület.

#2
Store Insider
2018-11-08

A kormány intézkedéseivel kiemelten támogatja a hazai élelmiszerek piacra jutását.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-31

Hogyan válhat még sikeresebbé a magyar termék? Láncok és gyártók folytattak eszmecserét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Mintegy húsz kiállító mutat be csokoládékat, bonbonokat, és egyéb édességeket novemberben.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-07-31

Az ÖRT csatlakozott egy önszabályozást népszerűsítő EU-platformhoz.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2013-05-30

Ha úgy folyik tovább a gazdálkodás, ahogy most, még két generációnak van élet a Földön - nem kevesebbet állítanak a szakemberek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2011-01-11

A Bor-agora által szervezett internetes közönségszavazáson, a zipp.hu oldalon leadott szavazatok alapján dőlt el, ki 2010 Fiatal Magyar Borásza.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.