hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 763
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Nagyjából 1,2 millió hektár területet érintett a kutatás.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A termékinnovációs megmérettetésen szokatlan ízkombinációk és újszerű termékötletek versenyeznek egymással.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

Az üzem kapacitása évi 100 ezer tonna lesz.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

Idén nagy hangsúlyt helyeznek a fiatalok megszólítására az ország egyik legnagyobb élelmiszeripari eseményén.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-13

Mintegy 70 milliárd forint támogatásban részesülhetnek idén az élelmiszeripari vállalkozások és borászatok a vidékfejlesztési programban.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-09

A magas szintű szakképzés nem csak a mezőgazdaság, hanem az ország szempontjából is meghatározó.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-06

A mezőgazdaság előtt tornyosuló kihívásokat ecsetelte az 57. Közgazdász-vándorgyűlésen az agrárminiszter.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-04

Egyebek mellett az időjárás alakulása és a munkaerőhiány emelte meg jelentősen az árakat.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-03

Király Viktor és a Magna Cum Laude is az OMÉK sztárfellépői között.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A program átalakítására azért volt szükség, mert az erdőgazdálkodás válaszokat kínál a klímaváltozásra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.