hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 738
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-13

A pályázat útján kiválasztott, hazai gyártású élelmiszerek jövőre az INTERSPAR áruházak polcaira is felkerülnek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-12

Már az egész országra kiterjed a pályaorientációs nyári rendezvénysorozat.

#3
Store Insider
2019-06-04

1500 diák került közelebb a hazai agráriumhoz.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-31

Garamvári Vencel 2006-ban Az év bortermelője-díjat már átvehette.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-24

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a fenntartható agráriumért szervezett ösztöndíjpályázatát a pénzintézet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

A jövőben a bank konzultációkkal, előrejelzésekkel és elemzésekkel fogja támogatni a bortermelők munkáját.

#7
Store Insider
2019-05-15

Forrás-szintentartás, jó keretszabályok és egyszerű feltételek kellenek az új uniós agrárpolitikában.

#8
Store Insider
2019-05-13

Fontos, összetett és sokszereplős stratégiai terület a sertéságazat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

A biomassza alapú gazdaságra fókuszál a részleg.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-05-06

Díjmentesen érhető el az aszálymonitoring-hálózat online felülete. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.