hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 811
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-20

Mentességet élvez a méhészeti termékek értékesítése.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

Online vetélkedőt indított a DUE Médiahálózat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-17

Az agrárminiszer szerint gyakorlati megoldásokra van szükség a jelenség által okozott kihívások leküzdéséhez.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-17

A folyó termelőfelhasználás volumene 0,6 százalékkal, árai átlagosan 3,3 százalékkal emelkedtek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

Digitális Információ Szolgáltatás és Technológia Fejlesztés címmel tartott konferenciát a NAK.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

A rendezvényen 150 precíziós gazdálkodási, illetve agrárinformatikai előadás várja a látogatókat.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-02-12

A folyamatos fejlesztés és az együttműködés alapvető a gazdálkodásban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-11

Az agrártárca elkezdte kidolgozni a hazánkba érkező uniós források felhasználásának keretrendszerét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-28

A hazai mezőgazdaságban várható legfontosabb idei változásokat járja körül a rendezvény.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-23

A megállapodás immár a hatodik a pénzintézet agrárszakmai együttműködései sorában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.