hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 723
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

A dokumentum kiállás amellett, hogy a hazánknak kijáró KAP-források a következő ciklusban ne csökkenjenek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

160 település 467 szakképző intézménye várta az érdeklődő diákokat a Szakmák Éjszakája rendezvénysorozaton.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-29

Egyes címkék - logók illegálisak lehetnek.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

A Szarvasi Mozzarella és a Pankotai Zrt. a Lipóti Pékség is főszerepet vállalt az OTP Agrár kampányában.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-26

Az online aláírási kezdeményezés 2019. május 3-ig tart, eddig több mint százezren írták alá a petíciót.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#8
Store Insider
2019-03-22

Elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű és minőségű víz az agrárium számára.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Együttműködési megállapodás a Szent István Egyetem és a Miskolci Likőrgyár Zrt. között.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.