hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 178
#1
Store Insider
2019-03-22

Ma a vízelvezetés helyett a víz megtartására kell törekedni.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Március 20-án ünneplik a víz világnapját és a halak napját.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Hét ország közös nyilatkozatban kérte a termeléshez kötött agrártámogatások növelését.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-14

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Mostanában sok nehézséggel küzdenek a szektor szereplői.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Többek között a mezőgazdaság tavalyi teljesítménye is szóba került az eseményen.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-06

Tovább erősödnek a japán - magyar diplomáciai kapcsolatok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.