hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 375
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Augusztus 7-8-án bárányhúst népszerűsítő Bárány napokat tartanak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Indul a Médiaunió Alapítvány élelmiszer-pazarlás csökkentését célzó társadalmi célú kampánya

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-29

A beruházás értéke meghaladta a 101 millió forintot.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-07-28

A lótenyésztők kérelmeiket 2020. július 27-től 2020. augusztus 10-ig nyújthatják be.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-28

Húszmilliárd forintból öntözés- és infrastruktúra-fejlesztéseket fognak megvalósítani a térségben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

A beruházás része többek között egy diószárító gép és egy gyümölcsfeldolgozó gépsor is.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A madárinfluenza-járvány nem okoz érdemi áruhiányt a belföldi piacon.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

Meglehetősen visszafogott terméshozamokra lehet számítani.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

Az Agrárminisztérium új eszközzel segíti a mezőgazdasági termelők piaci pozíciójának erősítését.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

Ezentúl a juh-, a kecske- és a baromfihús esetében is egyértelműen kell feltüntetni a származási országot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.