hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 338
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

A magyar mezőgazdaság és az élelmiszeripar 25 millió ember ellátására képes - állítják.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-26

Az agrártámogatások kifizetésével segíti az Agrárminisztérium a gazdálkodókat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-25

A válsághelyzet kezelésében juthat szerep a testületnek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-24

A keret 230 millió forint.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-23

Hogyan lehet egy vállalkozás az állam számára létfontosságú? 

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-18

A gazdálkodóknak a 2019-es kárenyhítési évben is számos elemi káreseménnyel kellett megküzdeniük.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-06

A mezőgazdasági alkalmazkodás pedig nem lehetséges kutatás-fejlesztés nélkül.

#8
Store Insider >> pályázat
2020-03-06

Az agrártárca két támogatási programot indít, egyaránt 50 százalékos támogatási intenzitással.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-06

Az Auchan és az AMC is intenzíven részt vesz a kezdeményezésben.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-04

Egy kiváló minőségi sertéshús minden ízében különleges”– indul a sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.