hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 589
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-18

Eredményes a HEINEKEN és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet hátrányos helyzetű családokat támogató programja.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-18

Agrártechnológiai tudástranszfer átadási lehetőségekről tárgyalt brazil partnerével a magyar agrárminiszter.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-10-17

Elindult az őszi mézkampány.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

Az egyezmény egyebek mellett öntözéssel kapcsolatos intézkedéseket is érint.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

Török, indiai és iráni vezetőkkel tárgyalt a magyar agrárminiszter.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

50 tonna élelmiszert szállított az élelmezési világnapi konvoj.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-15

Húsz EU- tagállam agrárminisztere küzd azért, hogy a Közös Agrárpolitika forráskerete ne csökkenjen.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-14

A minisztérium és a GS1 Magyarország Nonprofit Zrt. együttműködésében zajlik idén is a Nemzeti Élelmiszer Nyomonkövetési Platform. (X)

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-10-10

Eredményes volt az őszi betakarítás, és az őszi vetések eddigi kilátásai is kedvezőek, jó a  terméshozam.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-10-10

Az agrárdigitalizáció a következő évtized legnagyobb lehetőségét jelentheti az ágazatnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.