hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 711
#1
2020-05-30
10:00:00

A Store Insider első letölthető online konferenciája! #FMCGwebkonf - Koronavírus, ami megfertőzte a gazdaságot, avagy a járvány hatásai több szemszögből.
A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

 A járványügyi korlátozások mellett is zajlik a pedagógus-továbbképzés.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Nagy István a helyi termékek jelentőségére hívta fel a figyelmet a megnyitón.

#4
Store Insider
2020-05-22

Az agráriumban és az élelmiszeriparban is.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Az eseményre online keretek közt fog sort keríteni a szervező.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Új internetes értékesítési platform indult mezőgazdasági termelők számára.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

A tárca épületének erkélyére telepített kaptárban 50-60 ezer méhegyed dolgozik.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

Új akciójával egyszerre két probléma megoldásában is segítséget nyújthat a tengerentúli agrárminisztérium.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-06

Nagy István a harmadik országokból származó behozatal szabályainak felülvizsgálatát kezdeményezte Brüsszelben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.