hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41
#1
Store Insider
2019-02-25

Fontos cél, hogy a fiatalok az élelmiszergazdaságban piacképes, vonzó életpályát találjanak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Többek között az egyetemen elsajátítható tudásanyag is folyamatosan bővül.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A generációváltás előkészítését időben el kell kezdeni a mezőgazdaságban is

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

Égető szükség van a generációváltásra és a technológiai megújulásokra a mezőgazdaságban.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A magyar termelők nem igazán használják ki a mezőgazdasági gépeik IT-alapú szolgáltatásait.

#6
Store Insider
2018-09-15

Modern gináziumi tankertet adott át  az agrárminiszter és a Syngenta Magyarország.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

Óriási kihívás előtt a világ élelmiszertermelése: évtizedeken belül 9 milliárd embernek kell élelmiszer.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

A szektor fennmaradása és gyarapodása nélkül nincs biztonságos hazai élelmiszerellátás.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Elindították a ,,Gödöllői Program"-ot.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A mezőgazdaság fiatalítását célozta a pézintézet pályázata.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.