hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 213
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-30

Nagy István és Győrffy Balázs podcast beszélgetése a koronavírus-járvány agráriumra gyakorolt hatásairól.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-26

Az agrártámogatások kifizetésével segíti az Agrárminisztérium a gazdálkodókat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-14

Az új közös agrárpolitika elkészültéig a 2014-2020-as időszak szabályozása marad érvényben.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-17

Kézműves finomságokkal, hagyományőrző programokkal várja hazánk a berlini Nemzetközi Zöld Hét látogatóit.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-13

Az agrárminiszter szerint a gazdák kiszámíthatóságra és stabilitásra számíthatnak a támogatáspolitikában.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-10

A gyárban magyar ízesítéssel, olasz recept alapján fognak tehén- és juhtejből sajtokat előállítani.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-26

17 megye 109 települése nyújtott be sikeres kérelmet a pályázaton.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A mezőgazdaság hitelállománya 2019 második negyedévének végén már elérte a 678 milliárd forintot.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-23

Összefogás az agrártámogatások védelméért.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Hét ország közös nyilatkozatban kérte a termeléshez kötött agrártámogatások növelését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.