hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 435
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Romániában.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-05-06

A most megnyíló pályázat 220 millió forint keretet határoz meg hazai és külhoni pályázóknak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Idén a generációváltás volt a rendezvény központi témája.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-29

A hazai sütőipar nyeresége megduplázódott az elmúlt 5 évben.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

A szektorban jelentkező kihívásokról és a lehetséges megoldásokról beszélt Nagy István.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-23

Mintegy 300 hallgató vett részt a debreceni eseményen.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

160 település 467 szakképző intézménye várta az érdeklődő diákokat a Szakmák Éjszakája rendezvénysorozaton.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-25

Idén elkezdődik a végrehajtása. A tárca 2017-ben kidolgozott génmegőrzési stratégiájá, a kormány 2018-ban fogadta el.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#10
Store Insider
2019-03-18

Változhatnak a Magyar Élelmiszerkönyvet alakító szakbizottságok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.