hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A külkereskedelmi mérlegtöbblet 2,037 milliárd euróval volt kevesebb az egy évvel korábbinál.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

A tavalyi harmadik negyedévben négyéves mélypontra esett.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

A külkereskedelmi aktívum 401 millió euróval kevesebb lett az egy évvel korábbinál.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

Az értéke 9,1 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

A kivitel értéke 8,6 milliárd euró (2677 milliárd forint), a behozatalé 8,1 milliárd euró (2516 milliárd forint) volt.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-06-26

A tavalyi számok után ez nem is sok: 2016-ban rekordmennyiségű gabona érkezett a raktárakba.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

2017-ben az előzetes adatok szerint a mezőgazdaság a hazai GDP termeléséhez 3,3 százalékkal járult hozzá.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

Az export 81 százaléka az Európai Unió tagállamaiba irányult.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-05-02

GKI: az első két hónap adatai élénkülő gazdasági folyamatokat jeleznek.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

Ezzel meg is haladta az import második havi növekedését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.