hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-07

Jönnek a vadonatúj termékek?

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Összesen 2000 lakást terveznek kialakítani Berlinben.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-21

Húsz magyar borászat a ProWein-en.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-28

Az üzletlánc északi szárnyát jelentősen kikezdi az örökösök közötti torzsalkodás.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-15

Nyugalom, csak az örökösök vitáznak.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-07-22

Valószínűleg Németország leggazdagabb embere volt.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-03-14

Az új, iparágspecifikus vállalatirányítási rendszer a vállalat növekedését és modernizációját lesz hivatott előmozdítani.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-01-30

Cukorhegy által beborított bevásárló kosár vagy légüres térbe helyezett kolbászokból készült installáció: a „kemény diszkont” kiállítási témává vált egy német múzeumban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-01-03

Illúzió lenne azt gondolni, hogy Magyarország tavasszal elkerülhette volna a drasztikus cukordrágulást, ha a rendszerváltozáskor meglévő tizenkét cukorgyár most is működik.

#10
Store Insider XVIII. évf. 10. szám
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2010-10-04

A hard-diszkont koncepció „atyja”, az Aldi hagyományos piacai – Ausztria, Németország és a Benelux-államok – a telítettség közelébe jutottak. Át kell adja Európát a Lidlnek?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.