hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. számos lépéssel kívánja csökkenteni a műanyag felhasználást üzleteiben.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Egymilliárd forintot őrölt fel a beruházás.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Fogyasztók fejében harcolnak a márkák.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-10

Az utolsó negyedévében megépülnek az ALDI első magyarországi diszkont üzemanyagtöltő állomásai.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-06-03

Új szlogen, kommunikációs és vizuális elemek, valamint ALDI Háziasszonyok – az ALDI következetes és egyedi kommunikációja segíti a fogyasztókat a tudatos és okos vásárlásban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2011-10-27

15 millió forintra büntette a GVH az Aldit, mert a diszkontlánc úgy tette rá egyes termékeire a „magyar minőség” feliratot, hogy nem győződött meg annak valóságtartalmáról.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2011-03-24

A GVH észlelte, hogy több áruházlánc kommunikációjában úgy hirdetett meg „magyar termék”-ként fogyasztási cikkeket, hogy azok alapanyagai egyes esetekben valószínűsíthetően nem magyar eredetűek, illetve a származási hely több esetben nem Magyarország.

#10
Store Insider >> rovataink >> márkák
2010-12-04

Meglepő és merész sorozattal állt elő februárban az Aldi a hazai tévécsatornákon.  A kampányról testvérlapunkban, a Kreatív Magazinban jelent meg elemzés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.