Könnyen lehet, hogy az nyugdíjasok idősávjának eltörlése mentette meg az áruházak decemberi forgalmát, akárcsak a vásárlók egészségét, akik így nem zsúfolódtak össze a rendelkezésre álló rövidebb nyitvatartási időbe.
Saját márkás MILFINA tejtermékeink immár 13 éve gazdagítják a magyar családok mindennapjait. A széles választékban mindenki megtalálja azt, amit igazán szeret, sőt most új joghurtokkal is bővült a MILFINA tejtermékcsalád.
A Biofilter Környezetvédelmi Zrt.-vel kötött megállapodásnak köszönhetően néhány kijelölt üzletnél mostantól már a használt étolaj visszagyűjtésére is lehetőség lesz.
Ugyan tavaly az év utolsó hónapjában havi szinten 100 milliárd forint nagyságrendű volt a bővülés, az idén a koronavírus-járvány miatt ennek mértéke várhatóan kisebb lesz.
Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.
Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.
Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!
Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!
Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!