hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 482
#1
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-05-22

Ötféle ízben vásárolható meg az ALDI hozzáadott cukrot nem tartalmazó csokoládéja az áruházban.(x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

2019-ben már öt fesztiválon állít fel ideiglenes üzletet a vállalat.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-05-13

Újabb elismerés az ALDI Magyarország humánpolitikai tevékenységnek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Az áruházlánc az E.ON-nal közösen alakítja ki a rendszert.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-07

Jönnek a vadonatúj termékek?

#7
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-05-06

BBQ Grillsajtok az ALDI-tól: a könnyen, gyorsan elkészíthető vacsora húsmentes alternatívái. (x)

#8
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-04-29

Időtakarékos megoldás a konyhában: megspórolhatjuk az előkészítés, pácolás hosszú folyamatát.(x)

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

A csokoládé a Matcha tea közkedvelt ízvilágát hozza el a magyar fogyasztókhoz.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az Aldi csökkenti a műanyag csomagolóanyagok felhasználását üzleteiben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.