hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 465
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. számos lépéssel kívánja csökkenteni a műanyag felhasználást üzleteiben.

#2
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-03-18

A borsmenta minden évszakban kedvelt ital, hiszen télen melegít, nyáron pedig kellemesen hűt.(x)

#3
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-03-11

Szív formájú, vegán étrendbe is remekül illeszthető, több mindentől mentes édesség az ALDI-tól.(x)

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-05

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. A Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.

#5
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-03-04

Milfina – Enjoy Free! márka újdonsága laktózérzékenyek számára is fogyasztható.(x)

#6
Store Insider
2019-03-01

784 tonna élelmiszert mentett 2018-ban az ALDI az Élelmiszerbankkal együttműködve.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

#8
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-02-26

A light hámozott virslit választóknak az ízben sem kell kompromisszumot kötniük, ráadásul a termék glutén- és szójamentes.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-22

Pici pötty Magyarország a chipstérképen.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-19

Népszerűek az osztrák síterepek és a mediterrán hajóutak az ALDI UTAZÁS-nál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.