hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 524
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

50 tonna élelmiszert szállított az élelmezési világnapi konvoj.

#2
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-10-15

Az ALDI UTAZÁS októberi ajánlataival szinte biztos a teljeskörű testi-lelki feltöltődés! (x)

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-14

Magyarországra nem érkezett a német vállalat termékéből.

#4
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M díj
2019-10-11

A versenyre nevezők közül 114 pályázat került be a döntőbe. Food kategóriában 46, Drogéria kategóriákban 16 díjat adott át a kiadó a legjobbaknak.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-09

Három kategóriában bizonyultak győztesnek az ALDI termékei a Mentes-M versenyen.

#6
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-10-07

Az ALDI 7. éve vesz részt a GoPink! nemzetközi kezdeményezésben, a mellrák elleni küzdelem jegyében.(x)

#7
Store Insider
2019-10-04

Öt új elektromos töltőállomást telepített Zalaegerszeg forgalmas pontjaira az E.ON.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-02

A kereskedelempolitika önálló államtitkárságot kap az Innovációs és Technológiai Minisztériumban.

#9
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-09-30

Az egyik ok, amiért várjuk az őszt, hogy végre itt a gesztenyeszezon! (x)

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-27

A vállalat új termékkel bővíti kínálatát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.