hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 542
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-05

Épül az országos hálózat. (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-05

2020-ra duplájára nőtt az előfoglalások száma a vállalatnál.

#3
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-12-03

A Villányi borvidék egyik jellemző fajtája a Csillagvölgyben található koros tőkék terméséből készült. (X)

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Az ideiglenes egységekben a vásárlók száma idén a 100 000-es határt is meghaladta.

#5
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-11-28

Újabb remek tételt kínál az ALDI Vinotéka: ROYAL TOKAJI 5 puttonyos aszú. (x)

#6
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-11-26

Különleges kedvezményekkel várja utasait a Black Thursday alkalmából, november 28-tól két héten át.(x)

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-25

283 tonna tartós élelmiszer segíti a nélkülözőket.

#8
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-11-25

Az ALDI szezonális kínálatának része a praktikus, 100 grammos kiszerelésben kapható Monarc Mini Panettone.(x)

#9
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-11-20

Az ALDI sajtkínálatának különlegességeit érdemes belekomponálni az ünnepi menüsorba! (x)

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

Országosan több mint 200 áruházban szervez karácsonyi adománygyűjtést a karitatív szervezet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.