hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1210
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-06

Tovább erősödnek a japán - magyar diplomáciai kapcsolatok.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-05

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. A Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Étrendi felvilágosítás a kóros elhízás elkerüléséhez.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

A 90 000 palacknyi ital nem jutott el a címzetthez.

#5
Store Insider
2019-02-26

Fiatal programozók közösségi célú applikációi mutatkoztak be a Future Makers Nagydíj döntőjében.

#6
Store Insider >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-22

Ötödször indul Az Év Boltja verseny. További jó hír, hogy a pályázatokat 2019. március 1. 18 óráig várjuk.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Élelmiszerre 2018-ban 1835 milliárd forintot költött a lakosság.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-18

Hetvenhatezer hektoliterrel több sört adtak el tavaly a vezető sörgyárak a hazai piacon.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

Mennyiségben és értékben is csúcsot döntött a kivitel.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Jégvarázs.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.