hirdetés
2020. január. 28., kedd - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1282
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-24

Az ifjúkori alkoholfogyasztás visszaszorítását célzó, interaktív színházi edukációs előadások indulnak.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-17

Mindössze tíz másodpercre volt szüksége tavaly a leggyorsabb NetPincérezőnek, hogy kiválassza rendelését.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Nem a bor a legkeresettebb ünnepi ital hazánkban- legalábbis az Italkereső adatai alapján. 

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-02

Prémium italokkal és többszáz tonna virslivel búcsúztak a magyarok az évtizedtől.

#5
Store Insider
2019-12-18

Volt már, akinek az állásába került egy átgondolatlan posztolás.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-18

Egy magyar és egy dán kisüzemi sörfőzde együttműködéséből született meg a nedű.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-16

Az alkohol felszívódását némileg megakadályozó rágcsálnivalót fejlesztett ki egy amerikai kutatóorvos.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-16

Az ITM által megvizsgált termékek fogyasztóvédelmi szempontból kifogástalannak bizonyultak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-13

Az ellenőrzések során eddig zömében azonnal orvosolható problémákat tártak fel a szakemberek.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-12

Sörfőzés kompromisszumok nélkül, tradicionálisan – Bernard sörök.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.