hirdetés
2020. február. 19., szerda - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 211
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-10

Egyebek mellett a cég fenntarthatósági tevékenységét mutatja be az installáció.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-24

Az ifjúkori alkoholfogyasztás visszaszorítását célzó, interaktív színházi edukációs előadások indulnak.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Nem a bor a legkeresettebb ünnepi ital hazánkban- legalábbis az Italkereső adatai alapján. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-16

Az alkohol felszívódását némileg megakadályozó rágcsálnivalót fejlesztett ki egy amerikai kutatóorvos.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-21

A munkájuk eredményeként az intézményben lévők rendezettebb környezetben tölthetik el a mindennapjaikat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-24

A szakemberek munkája a figyelemhiányos-hiperaktivitás zavar és az Alzheimer-kór kezelésében hozhat áttörést.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-15

A NaturAqua pszichológus-beszélgetőkörökkel a korababák szüleinek nyújt mentális segítséget

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-30

Bővült a globális sörpiac, hazánk is számottevő sörexportőr.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-29

Zacher Gábor toxikológus szerint az országban mégis alig beszélnek az alkoholproblémákról.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-17

Beruházásainak köszönhetően regionális gyártási központtá válhat a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.