hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 200
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Tenderen választott ki négy ügynökséget a sörgyár. Ebből kettő új partner.

#2
Store Insider
2019-01-08

A gulyásleves a kanyarban sincs - állapítja meg a falatozz.hu ételrendelő portál újévi leves körképe.

#3
Store Insider
2019-01-02

Tavaly összesen 130 milliárd eurót költöttek alkoholra az uniós háztartásokban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

A gyártás fenntarthatóságát vagy etikusságát a vásárlás során a nők fontosabb szempontnak tartják.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A kevesebb napsütés könnyebben sodorhatja depresszióba az embereket.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

Megszületett az EU javaslata az alkoholra kivetett jövedéki adóra vonatkozó szabályok átformálására.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Az ital mértéktelen fogyasztását azért így is tanácsos elkerülni.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

A máskülönben csak Szilveszter estéjén érvényes korlátozást huncutul kerülték meg a módszer ötletgazdái.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

Rengetegen nem tudják, hogy szilveszterkor hol a mérték.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A kampányban a drámapedagógia eszközeit hozták össze a közösségi médiás kommunikációval.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.