hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 128
#1
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-03-18

A borsmenta minden évszakban kedvelt ital, hiszen télen melegít, nyáron pedig kellemesen hűt.(x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A termék csomagolásán nem egyértelmű a tej, mint allergén összetevő feltüntetése.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

A növényalapú táplálkozás híveinek körében folyamatosan növekedő népszerűségnek örvend.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A holland gyártású termékből az EU nyolc tagállamába, köztük Magyarországra is szállítottak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Az volt rájuk írva, hogy nem tartalmaznak zellert.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

A tesztek alatt csak kisebb hiányosságokat tapasztaltak a szakemberek.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#8
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M díj
2018-09-26

Lezárult a mentes termékek zsűrizése, hamarosan kiderül, kik lettek a Mentes-M Díj első szériájának nyertesei.  

#9
Store Insider
2018-09-16

Olyan, mint egy háromszög alakú mérőszalag, annyi különbséggel, hogy a tesztcsíkján nem centiméter-barázdák sorakoznak, hanem speciális szenzorok.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Íme, néhány ötlet, hogy lehet a nagy fagyizások és strandkoszt után rendbe szedni a csemeték étkezését!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.