hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 132
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A Golden Granet pékárui, kekszei számos étkeztetési problémára kínálnak megoldást. (X)

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-27

DON toxin szennyezettsége miatt két zabkása már a legelején elbukott a Nébih terméktesztjén.

#5
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-03-18

A borsmenta minden évszakban kedvelt ital, hiszen télen melegít, nyáron pedig kellemesen hűt.(x)

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A termék csomagolásán nem egyértelmű a tej, mint allergén összetevő feltüntetése.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

A növényalapú táplálkozás híveinek körében folyamatosan növekedő népszerűségnek örvend.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A holland gyártású termékből az EU nyolc tagállamába, köztük Magyarországra is szállítottak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Az volt rájuk írva, hogy nem tartalmaznak zellert.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

A tesztek alatt csak kisebb hiányosságokat tapasztaltak a szakemberek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.