hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 191
#1
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A termék csomagolásán nem egyértelmű a tej, mint allergén összetevő feltüntetése.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A holland gyártású termékből az EU nyolc tagállamába, köztük Magyarországra is szállítottak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Az olasz gyártású termékből csaknem 50 országba került világszerte.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Az volt rájuk írva, hogy nem tartalmaznak zellert.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

Amerikai tudósok áttörést értek el a fiatalabb részük túlérzékenységének kezelésében.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

A díszítő habalapból kizárólag Magyarországon értékesítettek.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-25

A gabonakávé minden napszakban fogyasztható.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-30

Brandet épít a Napra Forgó Kft.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Kifejezetten hátrány, ha a jelentkező jártas a táplálkozástudományban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.