hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 991
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

A nonprofit cég standján hét magyar kiállító mutatja be portékáját.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-29

Nem lesz hova tenni az idei termést.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-26

A Nemzeti Földügyi Központ létrehozásával összefüggésben is több törvénymódosítás született.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Az első két hónap átlagában 8,0 százalékkal nőtt az agrártermékek termelői ára.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-23

Az 54 négyzetméteres ingatlan modern, zöld lakókörnyezetben található.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-23

Az üzemben készülő almaszirmot elsősorban kiskereskedelmi forgalomban tervezik értékesíteni.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-04-17

Az elmúlt évben a 2-3 százalékos növekedési várakozásokkal szemben 10%-kal nőtt az eladott húsvéti szezonális édességek értéke.

#8
Store Insider
2019-04-15

A beruházás teljes összege  több mint 405 millió Ft volt, melyből közel 195 milliós támogatást nyújtott a kormány.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Egyre kedvezőbbek a feltételek a tűzelhalást okozó baktérium fertőzéséhez.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

Az áruházban jelenleg elérhető 8 almafajta 18 terméke közül csak egyetlen származik külföldről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.