hirdetés
2020. augusztus. 07., péntek - Ibolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1087
#1
Store Insider
2020-08-05

A Szentivánéji Álom torta is látogatást tett a WESSLING Hungary Kft. Élelmiszervizsgáló Laboratóriumában.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-03

Interjú a dm megújult kínálatának kialakításáról Kanyó Rolanddal, a dm marketing és PR menedzserével.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-30

Mindkét gyümölcs esetében az átlaghoz képest nagyjából 50 százalékkal kisebb hozamokra lehet számítani.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-22

Az alma hazai értékesítésére irányuló szerződést a szállítás megkezdése előtt írásba kell foglalni.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

Az élelmiszer-pazarlás problémájára hívja fel a figyelmet az IKEA és a Felelős Gasztrohős Alapítvány.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

1300 forinttal drágább egy átlagos nagybevásárlás, mint tavaly ilyenkor.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-12

A citrom 45 százalékos és a narancs 43 százalékos áremelkedése is kiemelkedő.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Fény Utcai Piac felmérést készített a hazai étkezési szokásokról.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-24

Az áruházlánc prémium sajátmárkás termékei között magyar finomságok is vannak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Ez óriási pszichés terhet jelent a termelőknek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.