hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 40
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

A cég 75 százalékban újrahasznosított alumíniumcsomagolást használ. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-11

A kávét önállóan felmelegítő alumíniumdobozokat mutatott be egy amerikai cég.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

A Coca-Cola az üdítőitalok piacán, Európában elsőként fogja alkalmazni a KeelClipTM technológiát.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-19

A fejlesztés 50 százalékkal emeli a gyár kapacitását.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-28

Állítólag a cég ikonikus italának jól ismert ízvilágát kínálja a termék.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-07-20

Forradalmi megoldások az önhűtő csomagolástól a vega steakig.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Beszélgetés Schillinger Attilával, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatójával.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Pedig maradéktalan újrahasznosításukkal egy kisváros éves áramfogyasztásának ára is megtakarítható lenne.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Tavaly éves szinten gyakorlatilag megduplázódott.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.